Postup při registraci velkoobchodního zákazníka
Po vyplnění a vložení registračního formuláře nám prosím odešlete email s informací o vaší registraci a žádostí o velkoobchodní ceny.
Pokud je možné, pošlete zároveň kopii živnostenského listu a v případě slovenských zákazníků i kopii osvědčení o plátci DPH.
Pro naše zákazníky z řad prodejen žertovného a dárkového zboží, reklamních agentur a internetových obchodů máme připraveny speciální velkoobchodní ceny ve 3 cenových pásmech.
1.pásmo (tj ceny skupiny B) - základní VO ceny při objednávce do 6000,- bez DPH
2.pásmo (tj.ceny skupiny C) - pokud součet objednaného zboží v základních VO cenách přesáhl 6000,- bez DPH, automaticky se ceny přepnou do 2.cenového pásma (tj ceny C)
3.pásmo (tj.ceny skupiny D) - pokud součet objednaného zboží v základních VO cenách přesáhne 25 000,- bez DPH ,
automaticky se ceny přepnou do 3.pásma (tj.ceny nejnižší)
Zákazníci, jejichž obrat u nás přesáhne částku 50000,- bez dph za rok, budou přeřazeni do cenové skupiny C a tyto ceny budou výchozími i při malých nákupech.
Způsoby platby: - platba předem na ekonto Raiffeisen bank
- dobírkou (platba při převzetí zboží)
- na fakturu - pouze při dlouhodobější spolupráci a uhrazení minimálně tří hotovostních plateb je možno dohodnout platbu na fakturu se splatností 14dnů.
Každému zákazníkovi dle historie objednávek bude poté přidělen fakturační limit pro platby bank.převodem.
Nakupujete-li jako právnická osoba, měl(a) byste uvést také následující údaje o firmě:
- Jméno firmy
- Úplnou poštovní adresu
- Telefonické a e-mailovéspojení
- IČO
- DIČ
- Bankovní spojení
Tyto údaje nám umožní provést nezbytné účetní operace, vyhotovit daňový doklad obvykle vyžadovaný oběma stranami, popřípadě identifikovat vaši platbu učiněnou bankovním převodem.